نحوه بررسي كولر گازي شما قبل از تماس با مركز سرويس

خريد، فروش انواع كولر گازي اصل در بانه را با مجتمع تجاري آفتاب مال بانه تجربه كن

نحوه بررسي كولر گازي شما قبل از تماس با مركز سرويس

۱۲ بازديد

كولر گازي

البته، در گرم ترين روز سال كولر گازي شما از كار متوقف مي شود! استفاده از خدمات تعميراتي آن بسيارگران مي باشد و شما فقط بايد منتظر يك تكنسين ارائه خدمات باشيد. اين مراحل را بررسي كنيد كه احتمالا پول را براي شما صرفه جويي كرده و به شما كمك مي كند تا در يك زمان كوتاه مجددا خنك شويد!
مشكل را ارزيابي كنيد آيا واحد به طور كلي كار نمي كند، آيا هوا خنك نمي شود و يا هواي گرم به بيرون مي دهد؟

اگر دستگاه كلا كار نمي كند: متراكم كننده (در فضاي باز) يا پنل دستگاه (در فضاي داخلي) كار نمي كنند.
· اطمينان حاصل كنيد كه آن را به برق وصل كرده ايد. اين ممكن است واضح باشد، اما مواردي وجود داشته اند كه اين دقيقا همان مشكل بوده است. اين كه آيا بچه ها، سگ ها يا يك ضربه اي تصادفي با جارو برقي، باعث جدا شدن آن از برق شده است.
· مدارها و فيوزها را بررسي كنيد. اطمينان حاصل كنيد كه آنها در محل مورد نظر قرار گرفته اند، آنها را به طور كامل تميز كنيد. مدارها، به ويژه در خانه هاي قديمي تر، به راحتي از بين مي روند، مخصوصا اگر كولر گازي يك مدار را با لوازم خانگي ديگر مانند اتو، يخچال و فريزر يا مايكروويو به اشتراك بگذاريد.

· ترموستات خود را چك كنيد (كنترل خنك كننده) و اطمينان حاصل كنيد كه آن را در دماي فعلي در حالت سردكن قرار داده ايد و به درستي كار مي كند. همانطور كه مشابه پريزها، گاهي اوقات تنظيمات مي تواند به طور تصادفي تغيير كند.
كوئل ها و فيلترها را بررسي كنيد. اگر آنها با گرد و غبار و آوارها پر شده باشند، آنها را كاملا تميز كنيد. اطمينان حاصل كنيد كه قبل از شروع مجدد واحد خود، تمام يخ ها ذوب شده باشند.
براي بهره گيري از خدمات با ما تماس بگيريد. اگر تأييد كنيد كه همه چيز متصل است، به درستي تنظيم شده و تميز مي باشد، ممكن است زمان تماس با بخش خدمات ما باشد.

كوئل كندانسور را يك بار در فصل يا در صورت نياز بشوييد. دستگاه تهويه هوا را خاموش كنيد، يك شيلنگ آب ببريد و كندانسور را با استفاده از الگوي بالا به پايين اسپري كنيد. اگر يونيت خارجي شما نزديك به يك خنك كننده خشك باشد، يا اگر محله شما پر از درختان پنبه اي باشد، توجه ويژه اي به آن كنيد. اين دو مورد "قاتل سيستم تهويه مطبوع" هستند.

فيلتر را به طور مرتب تميز يا تعويض كنيد. اين گام ساده به تنهايي مي تواند كارايي سيستم تهويه مطبوع شما را افزايش دهد. اين كار عمر تجهيزات شما را افزايش مي دهد.

· نشانه خوبي كه فيلتر شما نياز به تعويض دارد، ايجاد يخ و برفك در واحد داخلي خنك كننده (پنل) است.
· اين ممكن است به سختي مشاهده شود چرا كه واحد كاملا مهر و موم شده است، اما مي توانيد فلز خارجي را لمس كنيد و اگر تفاوت دما قابل توجه باشد به اين مورد مشكوك شويد. شما همچنين ممكن است يخ را در لوله بزرگ كه به سمت بيرون واحد مي رود را مشاهده كنيد (خط مكش).
· اگر يخ شكل مي گيرد، ممكن است فيلتر هواي شما شديدا كثيف شده باشد و جريان هواي طبيعي خود را محدود كند. اين به يخ امكان ايجاد مي دهد چرا كه حرارت كافي براي بخش خنك كننده شما ايجاد نمي شود.

كولر گازي خود را براي عملكرد مطلوب و قابليت اطمينان تميز نگه داريد.

تعمير و نگهداري كولر گازي و نگهداري آن به طور منظم باعث افزايش كارايي دستگاه شما مي شود، مصرف انرژي را كاهش مي دهد و مانع از سايش و خرابي دستگاه شما مي شود.

هشدارها

"باله ها" را در خارج از متراكم كننده هوا خم نكنيد. مطمئن شويد كندانسور را به صورت "بالا / پايين" شستشو دهيد.
كارهاي تعميراتي را انجام ندهيد، مگر اينكه شما يك تكنسين گرمايش و تهويه مطبوع مجاز باشيد.
فورا تصور نكنيد كه اگر سيستم تهويه مطبوع شما كار نمي كند مشكل از ترموستات است. استفاده نامناسب از ترموستات يا سيم كشي مربوطه مي تواند مشكلات بيشتري را نسبت به قبل براي شما ايجاد كند. اگر مشكل با تنظيم ترموستات حل نشود، بلافاصله براي دريافت خدمات با ما تماس بگيريد.
سعي نكنيد قطعه اي را از سيستم خود حذف يا به آن اضافه كنيد، هنگامي كه شك داريد، دست نگهداريد. بلافاصله با يك پيمانكار گرمايش و تهويه مطبوع مجاز تماس بگيريد.
براي خريد كولر گازي در بانه به فروشگاه اينترنتي مراجعه فرماييد. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.